2018年5月2日 星期三

跨過四月


20180501

終於過左四月了, 四月份真係過得好不容易, 月初的老鼠事件, 月中的齊齊谷DSE Core, 之後matthewchem, 到最後的M2, 一齊都唔簡單

感受好深, 成日都話教埋今年唔教, DSE真係有d壓力, 但講左幾年都keep住有做, 發覺自己係鍾意做呢件事, 也可以做到呢件事. 再加上呢個試對學生的意義頗大, 如果幫到佢地嗰種滿足感好大

每年七月佢地放榜, 就好似自己放榜一樣. Btw, 如果時間許可的話, 下年都可能會入場玩下, 好過問佢地考成點, 有時候佢地都唔太懂表達份卷出左d, 或者考完唔想討論太多, 自己入場做, 所有野就心裡有數

教師呢份工作真係富挑戰性, 而教導數學呢科好講求快狠準, 否則會被淘汰, 也促成了自己跟學生都有點性急, 或者這就是香港人吧, 這也是我不太喜歡的地方

認真玩這個遊戲的人, 可能會比DSE loop, 這是我遇到, 我見到有老師(包括我自己)有學生會因為呢個考試食慾下降, 或者失眠, 希望大家過左考試之後, 盡快放低佢, 做自己想做的事情. 就算考得唔好都不要緊, 大把人考得唔好啦

今年身體比上年進步左, 工作努力左, 感謝家姐在去年十一月我病得最厲害的時候支持我. 我本身好早就塌左, 而家一切都是bonus. 有能力的話會為大家做更多事情

較愚蠢但穩陣d的方法 (probi畫表, determinant用原始方法), 係有用的, 但不受落

沒有留言:

張貼留言