2018年4月28日 星期六

Today DSE 2018 M2/M1, and overall feelings of HKDSE 2018

finally......

lots of feelings

some improvements

其實呢半年, 經歷左好多呀

比上年有進步ar

DSE呢個遊戲真係恐怖, 尤其係數學core, M2, 經常與時間競賽, d題目出到係唔比時間學生去諗, 結果我們就要將學生訓練成past paper機器, 也令我反思左好多香港的教育問題

今年有8個日校生, 5個中中, 英中的有bhjs, 凱宜, & matthew (佢有三科 core, chem, M2)

今年改變左去年的教法, 覺得自己的教學表現值85分, 希望最後各人core都ok

matthew 仲有chem, 大家陪伴左3.5年, 今年我確實冇擺到時間落chem到, 你好有可能係我最後一個chem的學生, 謝謝幫我完成左呢個任務

自修生方面, 2014年10月成功搵到好多自修生, 諗住2017年重施故技, 但搵左好耐都唔係好搵到. 最後有2017年只有B & K
B補 core and M2, 常常早到的 K 就只補 core

大家都操左好多mock, 無論結果係點, 我都好珍惜大家的回憶, 這是我們的一個旅程吧. btw thanks B for pushing me to be a better tutor

最後有2018年2月先開始補的T, 在你身上也學習了很多, 也首次嘗試一日補6小時的壯舉,. 你可以花成45min去分析一題數點做, 好值得學習的. 其實你如果唔係喺香港學習的話, 你一定會得到更多. 係香港教育體系的填鴨式教育及考評局"獨特"的出題方式, 再加上香港人的即食競爭文化, 扼殺左學生的開創性

今年四月份係有d"勾"左, 但冇流鼻血, 爆瘡, 鬧人, 都好鬆, 有再搵更好的教材, 不停改善教學質素

姑勿論最後結果如何, 我覺得自己都算係打左場好波


沒有留言:

張貼留言